[Tajfutas] Kategória összevonás

Bodrogi Marika bodrogi_marika at t-online.hu
2011. Már. 9., Sze, 13:40:49 CET

Szia Attlia!

A kategória összevonási javaslatodat nem támogatom, nem értek egyet vele.

Indoklás:

35 éves ember fizikailag jobb mint a 40 éves, mert 5 évvel fiatalabb. Ez
tény.
40 éves 5 évvel fiatalabb mint a 45 éves.Ez tény.
A sort tovább folytathatnám.
Bár még valószínűleg a Senior –kor „előnyeit-hátrányait „ még nem érzed,
élvezed (de fogod), gondold végig, hogy sportszerű eljárás-e a kategória
összevonás.
Tulajdonképpen miért kell büntetni egy Senior-korú sportolót, aki saját
korosztályához tartozó kategóriába nevez.???
Elég szomorú és sajnálatos, hogy Magyarországon, hogy csak egyedül Ő érzi
magát elég egészségesnek , egy versenyen elinduljon.( de lehet 2-3-4
senior korú versenyző) Elképzelhető, hogy családja is próbálja meggyőzni,
maradjon inkább otthon, az Ő korában már senki sem megy futni stb. Ha
ennek dacára benevez, egy verseny kiírásban szereplő kategóriába, miért
nem indulhat ,ott ahová egészsége, kora, felkészültsége szerint nevezett???
Miért nem kaphatja meg azt a csekély elismerést,( érem, oklevél stb), amit
otthon családjának felmutathat, látjátok „öregként is versenyeztem „ ,
esetleg más ismerősének is dicsekedhet, hogy idősebb korban is lehet
eredményeket elérni.
Lehet unokáknak is példát mutatni, ti is sportoljatok, fussatok, lássuk ki
szerez több érmet.
Egyre kevesebb Senior nevez versenyekre. Kategória összevonás miatt már
rajtba menet az esélytelenségről lehet sokszor hallani.
Kinek jó ez?
Miért jó, ha minél kevesebb Senior nevez és versenyez??

Üdvözlettel:

Fischer Mária
SENIOR

--