[Tajfutas] Sífutó tájfutók

Gerely Ferenc gerely at t-online.hu
2011. Már. 4., P, 15:03:21 CET

Sziasztok!

Ne feledkezzünk meg a kajakosokról, ők is nagyon nyomták a sífutást.
Hiába no, ez egy pompás sportág! Síre fel! Egyébként a jövő héten lesz
az Erdész Sífutó EB Östersundban. 8 fő megy, de nincs köztük most
tájfutó. Tehát én sem :-(((

Korábbi eredménylistán láttam, hogy Pelyhe Dani még győzőtt is.

Feró