[Tajfutas] Sífutó tájfutók

Tamás Tibor t.tamas1 at chello.hu
2011. Már. 4., P, 14:28:02 CET

Szia!

A verseny amiről írtam az Utánpótlás OB volt!A sífutók nem elég, hogy kevesen vannak, de még az OB-kat is külön rendezik a felnőttek és az utánpótlás korúak számára.

Inspiráció?
Talán az, hogy a sífutás (a tájfutással szemben) Olimpiai sportág?

A Brazil példa az sántít, mert tele vannak zsozsóval, más a támogatási rendszerük. Hiába Brazilok, ha van rá elegendő pénzük, hogy állandóan havas edzőtáborban legyenek.

Állóképességi sportágakban (pl.: atlétika, kerékpár, tájfutás...) keresztedzésként sífutással foglakozók kellő szorgalommal akár válogatottságig is vihetik.
Pl. a mostani Sífutó VB-n Simon Ági és Marosffy Orsi mint tájfutó, Papp Ildikó mint atléta volt jelen.

Megemlíthetnénk itt a Pelyhe Danit, és a Marosffy Danit is, no Ők sem ügyetlenek.

A múltban is nagyon sok tájfutó egyben sífutó/ biatlon Bajnok is volt.

Hajrá tájfutók! Itt a lehetőség, tessék sífutni!

Üdv!
Tamástibi