[Tajfutas] Sífutó tájfutók

dani at shivling.hu dani at shivling.hu
2011. Már. 4., P, 14:35:29 CET

A brazilok többet vannak havon, mint a magyar mezőny összesen, ugyanis
Kanadában készülnek, az egyikük ott is él.

Dani

Ps. Amúgy nem csak két tájfutó volt a sífutó VB keretben, mert Gond
Balázs is kerettag volt, és mintha Papp Ildinek is lenne ilyen
kötődése. Ez már majdnem a keret fele.

Idézet (Gerely Ferenc <gerely at t-online.hu>):