[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2011. Jan. 22., Szo, 01:18:09 CET

Ahoj!

Miki levelére:
Szia Oszi, néha úgy érzem -- na jó nem néha-- hogy az aláírásod elötti négy
betű szöges ellentétben van leveleid tartalmával.
Ha nem utólag derülnének ki a dolgok, vagy nem lennének előre eldöntve, nem
kéne vitákat provokálnia senkinek. (Most nem elsősorban a mostani
felvetésemre gondolok, másik listán is pedzegettük páran)
Én speciell nagyon örülök az elnökség gesztusának és sokat várok tőle.
Mindenki örül és sokat vár tőle. Mit is? Elismerést? Több támogatást? Több
embert a kerekezők közt? Miért kell ezeket ismét feltennem, mint ahogy
tettem a korábbi leveleimben? Esküszöm, mintha a falnak beszélnék.
És, bár tőlem hülyén hangozhat, van munka mögötte, lehet ezt lobbynak is
nevezni. Próbálj meg előre nézni. Sose lesz olyan döntés, amit valaki,
valahol nem kérdőjelez meg,
egyetértek
de hidd el sokkal jobb érzés /nekem/ egy leendő döntést előkészíteni,
valamit alkotni, mint egy megtörténtet "elemezni", bár ez lehet hogy alkat
kérdése.
ugyanezen vagyok, pont az ilyen elemeznivalók miatt...többedmagammal,
egyszer el is készül a csomag...
Igazán kár, hogy orvost kénytelen játszani az olvasó és a tünetekkel muszáj
foglalkozzon, vagyis ilyen esetekben sajna marad az "elemzés". Ez nem az én
hibám, hanem a rendszeré! Nem kell mindent közhírré tenni, még elfogadás
előtt, amitől ugye lassulna a "törvényhozás", node ha valami erősen
véleményes, azt engedtessék meg, hadd lehessen szóvá tenni a fórumon. Ha nem
derül ki, nem hívja rá fel senki a figyelmet, nem alakul ki vita, majd
megoldási javaslat, hogy lehetne kijavítani apró hibákat???
Van a tájfutásban számos olyan terület, melyben pár év alatt  mindössze heti
4-5 óra munkával biztos annál sokkal többet is el lehet érni, mint 3
világkupa egy világbajnokság rendezése és a szakág kedvező pozicionálása,
stb  de akármibe vágod a fejszéd, ha elérsz valamit, valaki mindig
fanyalogni fog.
Senki sem akarja elvenni tőletek a sikereiteket, nem kell magyarázni a
bizonyítványt, nem is értem miért teszed...aki kicsit is foglalkozik a
tájfutással, az tudja milyen fontosak ezek a dolgok. A többség ismer titeket
annyira, hogy tudja, Ti sem a "tájfutásért" kitűzővel akartok villogni a
munkahelyi büfében...
Csak akkor vágj bele alkotó munkába, ha bírod a kritikát, szeretni nem kell,
én sem szeretem:-) Ha ehhez nincs erőd marad a kritika.
Tudom, hogy ez nem elsősorban nekem szól, de szerintem épp elég nagy fába
vágom a fejszémet azzal, hogy időről-időre próbálkozom ilyenekkel, mellette
pedig alkotó munkát is végzek...de vajon meddig bírom így?

Látom megint csak nekem szúrt szemet egy meggondolatlannak tűnő
félmegoldásszerűség. De nevezhetjük gesztusnak is. Pontosabban én mertem
rákérdezni nyilvánosan a miértre. Ismét feleslegesen...mindegy is, már
kezdem megszokni...

Én valami olyasmi választ vártam volna (remélem más is az olvasók közül) egy
elnökségi tagtól, hogy: Azért került bele, mert ezért:... meg ezért:....
Aztán szeretnénk azt is ha emiatt:...
Listaolvasók írhattak volna, hogy egyetért, nem ért egyet, fenntartásokkal,
de egyetért, mit változtatna (én ez a kategória vagyok) stb.
Ehelyett jöttek a hát sokat dolgoztunk, meg izé, igazából mint a fejlámpa,
meg hozé...semmi konkrét, ésszerű érv!?

Tényleg ennyire nehéz dolgot kértem felnőtt emberektől? Miért is van a
lista? Csupán a mikor hol lehet versenyezni típusú levelek miatt, vagy
"fórumként" üzemel? Persze az is lehet, hogy ez se érdekel senkit...

Keretbe foglalva, úgy érzem kihaltak a listáról azok az emberek, akik bírnák
a konfrontálódást, vagy csak beleunván a szélmalomharcba felvették a Don
Quijote álarcot és inkább a pályák teljesítésének örömére/kikapcsolódásra
koncentrálnak...vagy csak lusták pötyögni, mert úgyis minek. ..őket is
ébresztgetném az ilyen leveleimmel. Én még hiszek, persze állítólag fiatal
vagyok...

Titkon remélem, hogy azért olvassák néhányan az irományaimat és azt is, hogy
miattam még nem iratkozott le senki a listáról :-)

Kikapcsolom magam egy időre...
Béke
Oszi