[Tajfutas] Szabályzatok 2011

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Jan. 21., P, 20:19:11 CET

Szia Oszi, néha úgy érzem -- na jó nem néha-- hogy az aláírásod elötti négy
betű szöges ellentétben van leveleid tartalmával.
Én speciell nagyon örülök az elnökség gesztusának és sokat várok tőle. És,
bár tőlem hülyén hangozhat, van munka mögötte, lehet ezt lobbynak is
nevezni. Próbálj meg előre nézni. Sose lesz olyan döntés, amit valaki,
valahol nem kérdőjelez meg, de hidd el sokkal jobb érzés /nekem/ egy leendő
döntést előkészíteni, valamit alkotni, mint egy megtörténtet "elemezni", bár
ez lehet hogy alkat kérdése. Van a tájfutásban számos olyan terület, melyben
pár év alatt  mindössze heti 4-5 óra munkával biztos annál sokkal többet is
el lehet érni, mint 3 világkupa egy világbajnokság rendezése és a szakág
kedvező pozicionálása, stb  de akármibe vágod a fejszéd, ha elérsz valamit,
valaki mindig fanyalogni fog. Csak akkor vágj bele alkotó munkába, ha bírod
a kritikát, szeretni nem kell, én sem szeretem:-) Ha ehhez nincs erőd marad
a kritika.
MM