[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Jan. 22., Szo, 09:11:19 CET

Draga Oszi

Ki ne kapcsold magad, mert megharagszom Rad!!
Te meg egy par ember tartja a lelket bennem a listan, bar tenyleg nagyon ugy nez
ki, hogy a falba vered a fejed az esetek zomeben.

Hogy idezzelek:
Keretbe foglalva, úgy érzem kihaltak a listáról azok az emberek,  akik bírnák a
konfrontálódást, vagy csak beleunván a szélmalomharcba felvették a  Don Quijote
álarcot és inkább a pályák teljesítésének
örömére/kikapcsolódásra koncentrálnak...vagy csak lusták pötyögni, mert  úgyis
minek. ..őket is ébresztgetném az ilyen leveleimmel. Én még hiszek, persze
állítólag fiatal vagyok...
En mar ven vagyok es ennek ellenere is hiszek. Sokan le is hulyeznek erte, de
azt is meg lehet szokni.  Ugyanakkor sajnos be kell vallanom, hogy azutan ami a
Trail-O-van tortent/tortenik belolem is Don Quijote lett, feladtam a
szelmalomharcot.  De attol olyan lelkes ifjak, mint Te csak folytassak!

Titkon  remélem, hogy azért olvassák néhányan az irományaimat és azt is, hogy
miattam még nem iratkozott le senki a listáról :-) Nyugodj meg, en (bar lehet,
hogy ez lenyegtelen) mindig elolvasom soraidat es nemhogy emiatt nem iratkoztam
le a listarol, de direkt orulok nekik.

BEKE MINDENKINEK!!!

Julia