[Tajfutas] Partnereket keresünk nagy létszámú szabadidősport események lebonyolítására

Bánki Zoltán bankizoli33 at gmail.com
2011. Feb. 2., Sze, 11:29:33 CET

Sziasztok!

Jó ötletnek tartom ezt a kezdeményezést, hogy partnerként tudunk-e
újonnan alakuló klubunkkal majd veletek együttműködni, azt nem tudom,
magánban megbeszéljük jó Viktor?
Az idei Kecskemét kupát, ami hagyományosan középtávú park-verseny
tulajdonképpen már valami hasonlónak képzeltük el....
A Diáktájfutás program során megismert tény, hogy nem az volt a
legnagyobb probléma, hogy hogyan hozzunk össze, és futtassunk meg egy
nap alatt több mint 600 gyereket, hanem az, hogy hogyan magyarázzuk el a
testnevelőknek és az eseményenként 40-50 belelkesített gyerekeknek, hogy
ebben a városban még nincs lehetőség arra, hogy egyesületben,
versenyszerűen sportoljanak. Igen, a legnagyobb feladat a "jegelés"
volt. Szerencsére ez most megváltozik, alakulóban egy egyesület...

Banyesz