[Tajfutas] Partnereket keresünk nagy létszámú szabadidősport események lebonyolítására

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Feb. 2., Sze, 11:45:34 CET

Szia!

Ez jó hír, hogy végre akadnak új működő egyesületek is ebből kellene még
sokkal több! Sok sikert a megalakításhoz és a működéshez.

Szerintem biztos lesz lehetőség az együttműködésre. Természetesen
egyeztethetünk majd magánban is, de azt gondolom ez egy olyan téma, ami
talán érdeklődésre tarthat számot a lista olvasói számára is.

Nekünk azért ilyen létszámokat még nem sikerült Veszprémben megmozgatnunk
sajnos, és egyelőre 40-50 gyerek sincs, aki ennyire keresné a rendszeres
tájfutás lehetőségét, pedig nagyon örülnék ilyen létszámnak az edzéseinken,
nálunk ezeken vannak, de folyamatosan küzdök azon, hogy növelni tudjam az
edzéseken résztvevők létszámát, és ez egyre nehezebb feladatnak tűnik az
elmúlt időszakban. Persze a belelkesítésnek, és a rendszeres mozgásra
bírásnak sok buktatója van, remélem Ti jóval eredményesebbek lesztek nálam,
ha el tudjátok indítani a klubot és a rendszeres edzéseket, meg persze abban
is bízom, hogy nekünk is sikerül előrébb lépnünk ezen a vonalon is. Ezt
remélem ettől a pályázattól is, ha Veszprém is egy ilyen nagyszabású
szabadidősport rendezvény helyszíne lehet majd az idén.

üdv. Viktor

  _____