[Tajfutas] Partnereket keresünk nagy létszámú szabadidősport események lebonyolítására

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Feb. 2., Sze, 10:58:58 CET

Szia Miksi!

Elsősorban abban bízom, hogy a pályázat segítségével meg lehet ugyanazt
tenni, mint ezeken a városi futónapokon, hogy pólót tudsz adni az
indulóknak, díjazni tudod az iskolákat, és meg tudod rendesen hirdetni a
különböző médiákban az eseményt. Ebben az esetben van esély szerintem, hogy
elérjük az 500 fős minimum határt. Mi Veszprémben simán személyes alapon
tudtunk már rendezni 150-200 fős diáktájfutó versenyeket, igaz amikor ilyen
nagy volt a létszám, akkor jellemzően a helyi iskola adta az indulók felét.
Én abban bízom, hogyha a testnevelőket, illetve az iskola igazgatókat
anyagilag tudjuk motiválni, akkor az ő segítségükkel megmozgatható ilyen
létszám is, mint ahogy ez a városvédő futásokon működik is.

üdv. Viktor

  _____