[Tajfutas] Partnereket keresünk nagy létszámú szabadidősport események lebonyolítására

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Feb. 2., Sze, 10:14:38 CET

Sziasztok!

Az MTFSZ szeretne benyújtani egy pályázatot nagy létszámú szabadidősport
események lebonyolítására, ehhez szeretnék most ilyen formában
közreműködőket találni.

A városi futónapokhoz hasonló eseményekre gondoltunk országszerte,
természetesen ez esetben nem sima futás, hanem tájfutó verseny kerülne
lebonyolításra, illetve szeretnénk, ha minden esemény programjában
szerepelne Trail-O futam is, hogy mozgássérülteket is könnyebben be tudjunk
vonni a szakágba. A legnagyobb kihívásnak én azt érzem, hogy legalább 500
szabadidő-sportolónak kell részt venni egy-egy eseményen regisztráltan, és
ilyen eseményből kell legalább hármat szervezni sikeres pályázat esetén. A
másik lehetőségünk, hogy csak egy ilyen eseményt szervezünk, de azon
legalább 1000 szabadidő-sportoló vesz részt.

Ha lesz legalább három jelentkező, aki szívesen közreműködne a pályázati
program megvalósításában, akkor inkább a legalább három és minimum 500 főt
megmozgató eseménysorozat lebonyolítására adnánk be a pályázatot.

Várom a partnerek jelentkezését!

üdv. Hites Viktor