[Tajfutas] Versenyzők kontra térképjavítók

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 09:27:47 CEST

Hát, ha ki akarnak cseszni a rendezőkkel, akkor jó úton járnak. Ha jól
sejtem, a térképeknek már régen kész kell lenniük, 1:15e-ben.
Bár az is igaz, hogy a jobb olvashatóság érdekében elvileg egy 10e térkép
csak mechanikus felnagyítása a 15e-nek. Tehát a 10e térképnek nem kell
objektumokban gazdagabbnak lennie, nem igényelne újrajavítást, csak nagyobb
méretben nyomást. Jól gondolom?
Az is lehet, hogy a hosszútáv térképe most sem lesz annyira sűrű, mint a
legutóbbi VK-é, végülis 87-ben is egy normál olvashatóságú térképen volt az
egyéni. Gondolom az IOF ell. bíró szóvá tette volna, ha nem olvasható a
térkép. (Persze most a VK esetében nem tették ezt meg)
Egyébként meg mindenkinek egyformán sűrű lesz a térkép. Lehet, hogy azt kell
gyakorolnia Hauskennek, hogy jobban lassítson, vagy álljon meg ha térképet
olvas, de ezt minél gyorsabban és kevesebbszer tegye. Memória,
egyszerűsítés, stb.
Persze én könnyen irkálok ilyeneket, nem kell ott versenyeznem. Bár
kipróbálnám.

Kovács Péter
BBB