[Tajfutas] Versenyzők kontra térképjavítók

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 13:03:34 CEST

"Csak az utóbbi versenyeket felidézve, nekem a Kalocsa kupán
Ágasegyházán a 10000-es méretarányú térkép olvasása is helyenként
gondot okozott " ha nem lehet kiolvasni, feleslegesen sok dolgot
vettek fel a terkepre :-) ez a terkepkeszites egyk lenyege, hogy az
adott meretaranyhoz igazodjon a jelsuruseg, ezzel a szint amivel
eldontod, mit abrazolsz es mit nem. a versenyzonek meg alkalmazkodnia
kell, es akkor nem hibazik.mm