[Tajfutas] Köszönjük a TIPO-nak az Országos Diákolimpia normáltávjának pótlólagos megrendezését!!

dani at shivling.hu dani at shivling.hu
2010. Jún. 22., K, 12:35:04 CEST

Lassan egy szalagos pálya megtervezése nagyobb feladat lesz, mint egy elité...

Kénytelen vagyok az általam is röhejesnek ítélt 'bezzeg az én időmben'
fél mondattal indítani. Szóval, akkor nem volt szalagos, se kísérős.
Azt mégis felnőttünk valahogy, és kevesebben sem voltunk, sőt. Lássuk
be, hogy ezek csak extrák, amelyek egy verseny prioritásai között
nagyon-nagyon hátul helyezkednek el.

Ami pedig a hosszakat illeti, szerintem ne nézzétek le a gyerekeket,
bírják ők. Aki meg nem, az nem jusson fel a DOL döntőjébe...

Mégis, mekkora pályát kéne kitűzni, mikor így is 23 perccel nyerték?

Dani