[Tajfutas] Köszönjük a TIPO-nak az Országos Diákolimpia normáltávjának pótlólagos megrendezését!!

Kinde Kálmán kindek at t-email.hu
2010. Jún. 22., K, 07:31:20 CEST

Sziasztok,

Egy "tipus-hiba" kimaradt a szalagos pályakitűzések gyöngyszemei
közül: a csiki-csuki. Sok kisgyermeknek maradnak ki az így
kitűzött pontok... A cél-rajt távolságot és a pályavezetés
térképi ábrázolását már nem is említem :-(.

A szülöi kíséretre vonatkozóan viszont a magam részéről nem
értem miért engedélyezték a rendezők(nek), hogy a DO-val térben
és időben egyszerre nyíltban lehessen indulni.

Üdvözlettel,

Kálmán

U.i.: Kova, szívesen részt vennék, mint többszörösen érintett
tájfutó apuka :-)