[Tajfutas] múlt

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2010. Dec. 31., P, 08:37:02 CET

En aztan igazan nem tudom/tudtam megitelni, hogy ki tevedett, ki karomkodott
stb., stb. az 1988-as Mecsek Kupan. De igy az ido tavlatabol es csak saccolas
alapjan en ugy gondolom, hogy ha egy-ket ember visz el rossz terkepet, az
valoszinuleg a versenyzo hibaja, (de meg akkor sem mindig) de ha egy egesz
kategoria rossz terkepet visz el, az csak a rendezoseg hibaja lehet.  Nem?

Grant Julia