[Tajfutas] múlt

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2010. Dec. 31., P, 10:13:14 CET

Már nem sok van!!!

-- Eredeti üzenet --

Sziasztok! Én is érintve voltam ebben a „balhéban”. Ha jól emlékszem Szaki rajtolt elsőnek – ebben nem vagyok biztos, de az első induló még jó térképpel indult -, én másodiknak kb. 3-4 mp hátránnyal, és utánam a többiek szintén kis különbséggel. Mivel kicsi volt a különbség, tuti ugyanabból a „tasakból” vettem el a térképet, amiből az előttem rajtoló. Érdekesség, hogy a rossz térképek felvétele egészen addig tartott, amíg valaki – talán Erdélyi Krisztián, kb. 8. rajtoló – észlelte a hibát, és visszament a rajtba, jelezni ezt a személyzetnek… A Gyuri által említetteken kívül én még Martinra emlékszem a pórul jártak közül . G.Zs.  From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Kelemen János (netquick)