[Tajfutas] Ellenőrzőlisták és lebonyolítási protokollok

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Sze. 22., Cs, 20:25:47 CEST

Sziasztok,

Előző levelemben írtam egy javaslatot: "Pl. részéve lehetne tenni egy
tételes leírást a szakszerű pályafelvezetés és bontás témakörében."

"Gondolkodom, tehát vagyok." Eszembe jutott, hogy a WMOC2011
szervezésekor készült a felvezetésekhez egy lebonyolítási terv.

Mit ad Isten, rátaláltam a gépemben. Megosztom veletek, hátha alapja
lehet egy készülő leírásnak: feltöltöttem a "felhőbe".

Felvezetési terv első része (PDF):
https://drive.google.com/file/d/1fmFbfpb8I3Ap2_t1cCM8dAp_Biatyv4E/view?usp=sharing

Felvezetési terv második része (PDF):
https://drive.google.com/file/d/1YxxuF2LFpy0kxiCePIeHGAoAsX1AgeIP/view?usp=sharing

Felvezetési tervvázlat (térkép jpeg):
https://drive.google.com/file/d/1QMiHyJHS8wPQaBMbCG2Nd_HVuCpLML7g/view?usp=sharing

Pontőrpozíciók (térkép jpeg):
https://drive.google.com/file/d/1toZLwGa1CzsHcoq8onbVLY-HtDkiZ7Tj/view?usp=sharing

Forgalomirányítók (térkép jpeg):
https://drive.google.com/file/d/1uhESVRmeTOzLrgwy0dKClEQuEqGEU7KC/view?usp=sharing

  -megjegyzés: ezt meglátva majdnem szívinfarktust kapott a rendezőség.
Nem így valósult meg.

A kutyákra is gondolni kellett, nehogy kirohanjak az utcára:
https://drive.google.com/file/d/1g7CDaGaVuDfhND7ff8zNx-yac_Qco1sb/view?usp=sharing

A pályák vonalvezetése (térkép jpeg):
https://drive.google.com/file/d/1k-UpWhr2QxOFnpcAqvvkGe1cFBn2dcmK/view?usp=sharing

és a stekkek egy példánya:
https://drive.google.com/file/d/1Qu8XHCC4YSUXkaB-H7RC_1Gi36VBhq0p/view?usp=sharing

-megjegyzés: volt aminek 20 perc alatt a lába kelt, néhány még két év
múlva is megtalálható volt Komlón a parkban, pár darab pedig a mai napig
megtekinthető a garázsomban.

Slava .....

Janó