[Tajfutas] Ellenőrzőlisták és lebonyolítási protokollok

Kovács Gábor gabor01kovacs at t-online.hu
2022. Sze. 22., Cs, 21:13:01 CEST

Szia Janó!

Ez igen alapos munka, köszönjük, hogy közzétetted.

Az idei Ifi EB sprint versenyszámán a terepen nem feltétlenül teljesen egyértelmű, de a térképen áthatolhatatlannak jelölt támfalak/korlátok lekordonozása volt egy elég jelentős feladat. Ezt a felvezetők végezték, még  a pontok felvezetése előtt, a délutáni verseny előtti délelőtt. 800 méter piros-fehér szalaggal jelölték meg a kérdéses helyeket (ld. mellékelt térkép). A kordonozásra volt egy előzetes tervünk, amit a verseny előtt 2 nappal Bereczki Máté nemzeti ellenőrzőbíróval és a két cseh Event Adviser-rel végigjárva véglegesítettünk.

A kordonozásra külön térkép készült, mellékelve.

Stekk időtállósága szempontjából nekem a rekord az 1985-ös OCSB stekkje, ami egy műanyag szalagdarab volt, és 16 évvel később az ugyanazon terepen rendezett 2001-es ONEB (mostanság: HOB) térképének készítése közben találtam meg.

Üdv’
Kovács Gábor