[Tajfutas] Ellenőrzőlisták és lebonyolítási protokollok

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Sze. 22., Cs, 00:20:03 CEST

Sziasztok,

Jó hogy kiengedtük egy rövid időre a szellemet a palackból. A
háttérdolgok, történések előtérbe kerültek.

Én javasolnám, hogy a sportágunk hozzon össze angol mintára egy
ellenőrzőlistát a versenyek alatti, előtti és utána lévő tennivalókról.

Lásd. ehhez gondolatébresztőnek az angol szövetség 1990-s években
íródott és magyarra fordított változatát. A 2000-ben indult adaptáció
megszakadt és így az nem fejeződött be.

Részletes kidolgozásra vár.

Pl. részéve lehetne tenni egy tételes leírást a szakszerű
pályafelvezetés és bontás témakörében. + stb.

Mellékelve az említett dokumentációk.

Térképjavítás terén pedig el kellene kezdeni, már fiatalon, 15 éves
kortól, a térképjavítás alapjainak megismertetését. Elméleti és
gyakorlati foglalkozásokkal, kezdetben városi környezetben.

Elsőre a nagyobb centrumokban, Pécs, Szeged, Miskolc, Veszprém, Budapest
(Spari, MOM, Tipo), Gödöllő, Salgótarján, Eger, Debrecen, Nyíregyháza,
Tatabánya stb.

15 évesen kerültem Kaposvárra a Gépészeti Szakközépiskolába, ahol már
első évben volt műszaki rajz tantárgyunk.

Beszéljünk róla itt és szövetség érintett bizottságaiban is. Dobjuk
össze amink van.

Slava ........!

Name: rendezői_lista1.pdf
Type: application/pdf