[Tajfutas] Hosszútávú OB - Pontbegyűjtő CSB: időpont-, helyszín- és rendezőváltozás

Tüskés György sunsc at vnet.hu
2022. Sze. 22., Cs, 16:30:13 CEST

Akkor nem csak Teodórának, hanem mindenkinek, ne csupán a kettőnk diskurzusa uralja a témát...

Egy kis magyarázkodás az elejére: nem kívántam Tamásra hárítani a felelősséget, mert ha történetesen alkalma lett volna akár a "0" idő után kiolvasni a felvezető dugókáját, a pontok akkor is még a dobozban lettek volna. Nem az ő hibája tehát, de ha szabadna visszakérdeznem, végül mikor olvasta ki? Elismerem, igen kellemetlen ott lenni valakivel, aki az első indulatokat kénytelen fogadni, miközben azt se érti elsőre, mi is a tényleges probléma. Felvezetőként én is többször voltam közreműködő mások által rendezett versenyeken, s beérve még le se tettem a cuccomat, az SI kezelők már kérték a dugókát és a beszámolót, milyen sorrendben raktam ki a pontokat. Mert ugye ez (is) volt a dolguk.

A szövegértési nehézségekre emiatt gondoltam: " Undorító dolognak tartom, hogy az emberek, akik tehettek a káoszról, most éppen másokat mocskolnak be." Tekintettel arra, hogy a "káosz felelősei" részéről egyedül én szólaltam meg, ezért magamra kell vegyem a káoszhoz való tevőleges hozzájárulásomat és a bemocskolást is. Pedig csak igyekeztem tényszerű lenni, leírva a körülményeket és okulásként a hibázások mikéntjét, lévén hogy a lista olvasói nem ismerhették a részleteket. Egyébként nem kívántam mindezeket kiteregetni se, sőt még az ominózus Egei-féle levél után is magánban válaszoltam neki (kétszer is), de ha már ismételten téma lett, nem állhattam meg, hogy ne tisztázzak dolgokat. Ha megtaláltad benne a káosz okozójaként való részvételemet, és a felelősségem másra hárítását, akkor hamut szórok a fejemre, és a köz bocsánatáért fogok esdekelni.

A fizikai atrocitás kapcsán általam írtakat láthatóan még mindig nem érted. Próbáltam humorizálni, ami nem csak nálad nem jött be. Valószínűleg a régi Ludas Matyi (viccújság) régi mottóját sem ismerheted, ami így szól: "Egy újszülöttnek minden vicc új. Nincsenek régi viccek, csak öreg emberek vannak". Egyébként se érveltem az életkoroddal, mitöbb még "mentségedül" hoztam fel, hiszen nem ismerhetted - és rajtad kívül sokan mások se - a hivatkozott tréfát. Úgy látszik eredendően mellényúltam, bocsánat!

Üdv. kistüsi