[Tajfutas] Hosszútávú OB - Pontbegyűjtő CSB: időpont-, helyszín- és rendezőváltozás

Teodóra Borhegyi borhegyi.dori at gmail.com
2022. Sze. 22., Cs, 14:57:43 CEST

Kedves György!

Azóta is próbálom értelmezni az alábbi mondatokat, de ezek szerint szövegértési nehézségeim miatt képtelen vagyok rá. Valószínűleg többféleképpen lehet értelmezni őket, de lehet én vagyok a gyengeelméjű:

“…mert Magyar Tomi ellenőrzési mulasztását se hagyjuk ki.”

“Itt jön a képbe Tamás felelősége, hiszen neki kellett volna kiolvasni, melyből kiderülhetett volna a hiány. Nem az első versenye, sokszor csinálta már, ezúttal elmulasztotta.”

És nem, valóban nem szorul a védelmemre. Ez az én igazságérzetemet bántja, mert nem, nem volt a felelőssége, mert ha nincs bent a dugóka 0 idő előtt, akkor nem, nem lehet kiolvasni. Ennyi. De elhiszem, hogy könnyebb így, kicsit másokra is kenni a dolgokat.

Az viszont szomorú, hogy ő volt az első, akit megláttak a versenyzők befutás után és mindenki az első stresszt ott adta ki magából az SI sátor előtt. Sajnos adta az arcát ehhez az egészhez. Szerencsére nem kellek én ahhoz, hogy az egész tájfutó társadalom tudja, hogy jól dolgozik. Kaptam is magánba nem egy levelet.

Lehet én nevelkedtem rosszul, de én még nem csesztem tarkón senkit, ha hibázott. És én se kaptam még pofont felnőtt emberként nyilvános helyen.
Ezt a szituációt alkoholtól függetlenül is el lehetett rontani, annyi buktatója volt.
Én nem tudom, hogy ki mennyit fröccsözött, nem is érdekel. Bár a harmadik futam azért tragikusabbra sikeredett, pedig ott már nem volt jelen a mindent elrontó, emberek munkáját semmibe vevő, ittas felvezető.
 De az mtfsz-t azért érdekelte az ügy, ezért született meg az ítélet, ahol ha jól emlékszem, nem a felvezető kapta azt, amit.

Illetve nem szeretem, ha az életkorom az érv ellenem.

Üdvözlettel, Borhegyi Teodóra