[Tajfutas] Dugóka

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Okt. 21., P, 21:27:47 CEST

Hallja Nagy Balázs!
Nem kell kitennie a listára az újabb csipkelődéseit, kiteszem én.
Még ha igaza lenne, akkor is szemétség volna ilyen apróság miatt
cseszegetni egy 78 éves embert. De nagyon nincs igaza magának. Én soha nem
bántottam senkit, hacsak ki nem provokálja valaki ilyen szemét hangvételű
levéllel, amit maga írt nekem. Vesse le az előítéleteit. Most még azzal is
vádol, hogy versenyzésen kívül soha nem csináltam semmit. Honnan tudja ezt
ilyen jól? Kérdezze meg Mets Miklóst, Skuló Marcit, Blum Lacit, hogy azért
talán előfordult olyan is, amikor segítettem a rendezésben. És soha nem
pénzért végeztem ezeket a munkákat, hanem csak ingyen. De hogy
örömöt okozzak magának, ezennel bejelentem, hogy az újévtől abbahagyom a
versenyzést. Úgy értve, hogy országos bajnokságokra és egyéb országos
versenyekre nem megyek, csak nem minősítő edzőversenyekre. Főleg a
pécsi rendezésű versenyeket messzire elkerülöm.
Kéri Gerzson

Nagy Balázs <nbal5406 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 21., P,
17:26):