[Tajfutas] Dugóka

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Okt. 21., P, 13:41:38 CEST

Kedves Balázs!
Nagyon figyelmetlenül olvastad a levelemet.
1. Senkiben nem kerestem hibát, csak korrekciót kértem.
2. Nem arról volt szó a két eset egyikében sem, hogy rossz dugókával voltam
beírva.
Egyébként is, miért kell egy ilyen rosszindulatú reagálást a lista
nyilvánossága elé vinni. Így kénytelen vagyok én is a listán válaszolni.
Másrészt fingod sincs a Bp-i szerdai kisversenyekről. Rajtlisták nem
készülnek, eredménylisták igen, ám egyik ilyen verseny eredmény listájában
sem láttam a nevedet.
Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Nagy Balázs <nbal5406 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 21., P,