[Tajfutas] Dugóka

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2022. Okt. 21., P, 21:39:43 CEST

Valahogy az előzmények kimaradtak nekem, de ahogy elnézem nem is bánom,
:-))viszont megerősítem hogy Gerzson rendszeresen és tényleg  segít nekem
MTBO versenyrendezésben, és nem fogad el érte semmit.

Meg még arra emlékszem, amikor együtt utaztunk, kiszámoltuk hogy ha 3 mm
lekopott egy autó gumi futófelületéről, akkor mennyivel nő a valós és a
kilométeróra által mért sebességek közötti különbség. Mert feltételezzük
hogy sosem ugyanazt mutatja :-)