[Tajfutas] Ki kapja a Monspart Sarolta díjat

János Simics janossimics at gmail.com
2022. Okt. 1., Szo, 13:00:27 CEST

Ez mind szép és jó.
De véleményem szerint a visszhangja az lenne a köz felé, hogy: "na ők is
benyaltak a mély sz at rig a rezsimnek"...
Illetve egy magasrangú politikust szerintem amíg aktív igen nehéz
elválasztani a pártjától és semlegesen tekinteni rá. Pláne hogy a
támogatást is politikusként adta, (Ha éppen Kis Pista van abban a
pozícióban most őt kellene kitüntetni...) nem mint magánember. De lehet
rosszul gondolom. Akkor bocsánat.

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 1.,
Szo 12:49):