[Tajfutas] Ki kapja a Monspart Sarolta díjat

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2022. Okt. 1., Szo, 12:49:34 CEST

Sziasztok!

Én a jelenlegi "hideg polgárháborús" hangulat miatt teljesen megértem, hogy
sokaknak elsőre nem tetszik egy politikai szereplő jelölése, azonban
Orsihoz csatlakozva azt javaslom, hogy gondoljátok végig a következőket. A
fenti jelölés Novák Katalinnak nem párt politikusként, mégcsak nem is
hivatalban lévő elnökként szól, hanem a tájfutás segítésében játszott
szerepét ismernénk el vele. Hasonlóra rendszeresen van példa, amikor
nagyobb versenyeken állami vagy önkormányzati vezetőket kérünk fel
védnöknek, hiszen ők vannak olyan pozícióban, hogy az adott verseny
megrendezését segíteni tudják. Ezen állami vezetők között is van pártokhoz
köthető személy, mégse szokott senki tiltakozni a védnökké való felkérés
ellen.

Üdv,
GM

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022.