[Tajfutas] Ki kapja a Monspart Sarolta díjat

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2022. Okt. 1., Szo, 10:29:14 CEST

Sziasztok!

Az mindenképp méltányolandó, hogy úgy merte adni ezt a támogatást, hogy
tőlünk nem csorgott vissza a pártkasszába, mint egyes más sportágaktól.
Ettől függetlenül én már akkor is azt gondoltam, hogy az ország
szempontjából előremutatóbb lenne, ha ezt is és a többi még kevésbé
hatékony sporttámogatást inkább az oktatásba vagy megújuló energiás
projektekbe nyomnák.

Amúgy tavaly pont ő alapított egy másik Monspart-díjat (amit többek
között Korik Vera nyert el). Kíváncsi vagyok, ezt idén kiadják-e?

https://kormany.hu/hirek/mar-lehet-palyazni-a-monspart-dijra

Üdv,
Skuló Marci