[Tajfutas] Ki kapja a Monspart Sarolta díjat

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2022. Okt. 1., Szo, 10:55:57 CEST

Szia Lacó!
Az általad felsorolt sporttársak valóban elismerésre méltó emberek (van
közöttük, akinek az érdemeit korábban már el is ismertük). Azonban a
Monspart-díjat - a díj kiírásában is hangsúlyozottan - kifejezetten
külsősnek, azaz nem tájfutónak szánjuk, tehát őket majd valamelyik másik
kitüntetésre javasold, kérlek!
Üdv,
GM

László Pap <paplaco56 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 1., Szo,