[Tajfutas] Ki kapja a Monspart Sarolta díjat

László Pap paplaco56 at gmail.com
2022. Okt. 1., Szo, 10:16:01 CEST

Személy szerint, politikai hovatartozástól függetlenül
Krasznai Orsolya SPA több évtízedes edzői és sportágfejlesztési tevékenység
Fehér Ferenc ZTC több évtizedes Zalaegerszeg és környezete aktív
sportszervezője és népszerűsítő. Szövetségben végzett tisztsége
Kiss Zoltán MTFSZ több évtizedes szövetségi munkája
Lux Iván BEA több évtizedes sportágfejlesztői munkássága

Ezek az emberek több hasznot hoztak a sportágunknak, mint egy egyszer
odavetett tízmillió. (Mért nem egymilliárd volt? Az tán feltünt volna.)

Lacó

János Simics <janossimics at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 1., Szo
9:56):