[Tajfutas] Ki kapja a Monspart Sarolta díjat

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2022. Okt. 1., Szo, 12:38:42 CEST

Szia Skuló!
Nem értek veled egyet. Nyilvánvaló, hogy az oktatás és a megújuló
erőforrások nagyon fontosak, de szerintem hamis dolog ezeket szembeállítani
a sporttámogatással, mert mindegyikre szükség van. Különösen egy olyan
országban, ahol a lakosság egészségügyi állapota -és az
egészségmegörzéssel kapcsolatos tudatossága - a magyar szinten van. Én azt
gondolom, hogy a sporttámogatások (nem a stadion építésekre gondolok, mert
azoknak a sporthoz kb. semmi közük) rendkívül fontosak és a családok éve
keretében kapott támogatás sokat segített abban, hogy a hogy a tájfutást -
mint rekreációs sportot fejlesszük.
Üdv,
GM

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2022. okt.