[Tajfutas] Idióta barion rendszer

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2022. Május. 16., H, 11:08:27 CEST

Sziasztok!
Köszi Gábor, hasonlót akartam írni én is. Gerzson, ha nem megy,
mindenképpen a bankoddal kell egyeztetned. Technikai értelemben ez sima
webshopos fizetésnek számít, tehát mondhatod nekik, hogy az nem működik.

Üdv:
Ádám

Molnar Gabor <gmolnar2008 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 16., H
10:44):