[Tajfutas] RG fájl konverzió

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Május. 16., H, 09:43:13 CEST

Sziasztok!

Nehéz lenne előkeresni azt a sok-sok évvel ezelőtti lista levelet, amiben
valaki megírta, hogyan lehet a GARMIN "fit" kiterjesztésű fájljait gpx-re
konvertálni az RG-be történő betöltés céljából. (Lehet, hogy azóta már meg
sincs az a webhely, amit régen használni tudtam erre a célra.) Egyébként is
meguntam, hogy minden alkalommal, amikor használni szeretném az RG-t, előbb
konvertálnom kell. Nem lehetne esetleg az RG-t egy olyan opcióval
kibővíteni, ami a "fit" fájlok közvetlen használatát is lehetővé tenné?

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson