<div dir="auto">Sziasztok!<div dir="auto">Köszi Gábor, hasonlót akartam írni én is. Gerzson, ha nem megy, mindenképpen a bankoddal kell egyeztetned. Technikai értelemben ez sima webshopos fizetésnek számít, tehát mondhatod nekik, hogy az nem működik.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Üdv:</div><div dir="auto">Ádám </div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Molnar Gabor <<a href="mailto:gmolnar2008@gmail.com">gmolnar2008@gmail.com</a>> ezt írta (időpont: 2022. máj. 16., H 10:44):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">





<div lang="en-HU" link="#0563C1" vlink="#954F72" style="word-wrap:break-word">
<div class="m_6717884954140542576WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span lang="HU">Gerzson,<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span lang="HU"><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span lang="HU">két faktoros azonosítást kell a banknál beállítani a kártyádra.<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span lang="HU">Ez bankonként különböző lehet. Gyakori, hogy a bank egy SMS-t küld (internetes kód) a tranzakció kezdeményezésnél és ezt kell megadni a Barion-nak.<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span lang="HU">Másik elterjedt módszer, hogy a bank egy okostelefon applikációt használ a tranzakciók jóváhagyására.<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span lang="HU"><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span lang="HU">Üdv, Gábor
<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<div style="border:none;border-top:solid #b5c4df 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal"><b><span style="font-size:12.0pt;color:black">From: </span></b><span style="font-size:12.0pt;color:black">Tajfutas <<a href="mailto:tajfutas-bounces@lazarus.elte.hu" target="_blank" rel="noreferrer">tajfutas-bounces@lazarus.elte.hu</a>> on behalf of Kéri Gerzson <<a href="mailto:gfkeri@gmail.com" target="_blank" rel="noreferrer">gfkeri@gmail.com</a>><br>
<b>Reply to: </b>"<a href="mailto:gfkeri@gmail.com" target="_blank" rel="noreferrer">gfkeri@gmail.com</a>" <<a href="mailto:gfkeri@gmail.com" target="_blank" rel="noreferrer">gfkeri@gmail.com</a>><br>
<b>Date: </b>2022. May 16., Monday 9:12<br>
<b>To: </b>Lista <<a href="mailto:tajfutas@lazarus.elte.hu" target="_blank" rel="noreferrer">tajfutas@lazarus.elte.hu</a>><br>
<b>Subject: </b>[Tajfutas] Idióta barion rendszer<u></u><u></u></span></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Sziasztok!<u></u><u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Egy idő óta minden nevezésre vonatkozó fizetési kísérletem meghiúsul.<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Megjelenik egy üzenet (melléklet), amit a kalapom mellé tűzhetek, de semmi használható információt nem tartalmaz. Mit nézzek azon, hogy a bankom milyen erős ügyfélhitelesítést alkalmaz? Az, hogy ezt megnézem, nem oldja meg a problémát.
 Az "Újrakezdem a fizetést" sávnak sincs semmi értelme, mert újra meg újra ismételten ugyanaz történik, vagyis nem tudok fizetni. Van valakinek ötlete, hogy mit lehet tenni azon kívül, hogy inkább majd kp-vel fizetek?<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Üdv:<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Kéri Gerzson<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
</div>
</div>
</div>

_______________________________________________<br>
Tajfutas mailing list<br>
<a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu" target="_blank" rel="noreferrer">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
</blockquote></div>