[Tajfutas] Elhunyt Svarc bácsi

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Már. 19., Szo, 09:55:58 CET

Már középiskolás koromban ismertem egy Fekete Jenőt, aki velem nagyjából
egyidőben foglalkozott a Kömal feladatokkal, ahol évfolyamában az
élmezőnyhöz tartozott. Nem vagyok 100%-ig biztos, hogy azonos a tegnapelőtt
elhunyt tájfutó Fekete Jenővel, mivel 60 évvel ezelőtt kicsit másképp
nézett ki, és tájfutó rendezvényeken erről nem beszéltem vele. Segítsetek
eldönteni a mellékelt tabló alapján, ahol későbbi professzorok (Bollobás
Béla, Fritz József, Krámli András) és más későbbi fejesek (Náray Szabó
Gábor, Rapcsák András) társaságában látható.

Kedves Jenő, nyugodj békében!