[Tajfutas] Elhunyt Svarc bácsi

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Már. 19., Szo, 00:24:51 CET

Svarc bácsi,

Te voltál a keretedzőnk junior korunkban. Nagyon örültél annak, hogy
fiatal versenyződként bekerültem az 1978 évi norvég VB keretébe.
Leszerepeltem, min még 1979-ben is, de 1981-ben a svájci VB-n már
nyugodtan szívhattad az elmaradhatatlan slukkjaidat. Jártunk egyszer a
lakásodon, tele volt könyvekkel és "érdekes" képes újságokkal. :) Az
1986 évi magyarországi WUOC váltót követően, ahol én és Gabi is
csapattagok voltunk
(http://lazarus.elte.hu/tajfutas/history/wuoc/1986wuoc.htm), a második
hely megünneplése majdnem a szemed-világába került. Kicsit gyakorlatlan
voltál pezsgőbontásban. Szerettél minket, mi pedig kedveltünk téged.
Jövünk és tartunk majd egy jó kis traccspartit.

1981 Svájc, Thun
https://photos.google.com/share/AF1QipMo2GtUMKhZYU_3im41PVcIehfzmHjOEZiSmd8sBRLbhNc_Ecxpe7fqN8lfyLIDLg/photo/AF1QipMDob3cx1uVc28uqWVytS5FrbYbSrjIqKFtQ6k?key=Y1BBTVNLVGltWC0xS2ZhM3lJM2ZlMGtPazdzSk9n

https://photos.google.com/share/AF1QipMo2GtUMKhZYU_3im41PVcIehfzmHjOEZiSmd8sBRLbhNc_Ecxpe7fqN8lfyLIDLg/photo/AF1QipMegWizJuYVXfyWkm8TEO9kV-O2Nv2atSSsFNg?key=Y1BBTVNLVGltWC0xS2ZhM3lJM2ZlMGtPazdzSk9n

Gyertyaláng-megemlékezés