[Tajfutas] Elhunyt Svarc bácsi

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2022. Már. 19., Szo, 10:26:02 CET

Ő az. Nekem is megvan ez az oldal.Én még mint ifjú BEAC-os ismertem őt.
Csak arra nem emlékszem, hogy milyen szakon végzett. Nem matematika szakon,
vagy legalábbis nem azon az évfolyamon, amelyikre a tabló sok tagja került.
Isten nyugosztalja!
Gy.

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. márc. 19., Szo,
9:58):