[Tajfutas] IOF kontra FSOR

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Dec. 17., Szo, 13:22:22 CET

Sziasztok,

Ennek apropóján jövőre a csehek a Prágai Tavasz versenyüket Královecky
kray-ban rendezik. :)

https://www.evropa2.cz/clanky/zabava/cesi-mistri-humoru-kralovec-je-nas-bavi-se-a-tesi-se-na-pristup-k-mori

https://visitkralovec.cz/

Bye-bye Szása https://www.youtube.com/watch?v=-3pIN-FGho8

Komolyra fordítva a szót, a mellékletben egy orosz
miniszterelnök-helyettesi protokoll olvasható. (2022.03.03. az Orosz
Tájfutó Szöv. oldaláról töltöttem le.)

Abban szerepel, az én "fordításomban" egy új nemzetközi sportszervezeti
struktúra kialakításának szándéka.

"a) létrehozni:
SCO Nemzetközi Sportegyüttműködési Bizottság;
SCO Sportszervezetek Globális Szövetsége;
Nemzetközi Sportorvosi Unió;
az SCO Nemzetközi Sportdöntőbírósága, amelynek elnöksége az SCO
tagországok nemzeti sportdöntőbíróságának elnökeiből, választottbírói
testület felállításával alakul;
b) a legnagyobb érdeklődésre számot tartó sportágakban az I. SCO Nyílt
Sportjátékok létrehozása és lebonyolítása 2022-ben."

Ha ez megvalósulna, akkor az 1980-84 évi állapotok alakulhatnának ki a
világ sportéletében.

Tán ennek megelőzésére nyilatkozta azt a NOB, hogy semleges színekben
engedélyezné az orosz és fehérorosz sportolók indulását a 2024 évi
párizsi olimpián.

Tud valaki arról, hogy a b) pontban tervezett I. SCO Nyílt Sportjátékok
megrendezésre kerültek-e 2022-ben?

SCO = Orosz Föderáció, a BRICS-szövetség, a FÁK és a Sanghaji
Együttműködés tagországai