[Tajfutas] IOF kontra FSOR

Ákos Ruzsányi akosszerzetes88 at gmail.com
2022. Dec. 17., Szo, 14:55:23 CET

Kedves Sporttársak!
Kezdő, tehát félig még kívülálló tájfutóként megjegyezném, hogy Székelyföld
hovatartozásának a firtatásának itt Magyarországon mindig "szezonja van" a
közismert okok miatt. Sokkal inkább, mint Ukrajna vagy akár Oroszország e
fórumon való támogatásának. Ugyanakkor nem gondolom, hogy itt nekünk
tájfutóknak politikai vitákat kellene folytatnunk, így magam a jövőben is
megkímélek mindenkit a saját korántsem Ukrajna és Trianon barát nézeteimtől
és itt nem szólok többé e témához Kövessétek példámat és edzésre fel!:)

Ákos

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022. dec.
17., Szo, 13:22):