[Tajfutas] IOF kontra FSOR

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2022. Dec. 17., Szo, 13:12:14 CET

Értem én, hogy az orosz szövetségen való poénkodásnak van szezonja. Csak az élet komplikáltabb mint a Csillagok háborúja.

A “ha egyszer úgy alakul” sajnos nagyon sok szempontból analóg a donbaszi helyzethez, csak hál’ istennek nem lőnek mert még nem alakult úgy. A jogi és morális problémák nagyon hasonlóak lennének. Meg persze az is, hogy mennyit tehetnének az egészről a sportolók és mennyi mozgástere lenne a magyar szövetségnek adott politikai helyzetben. Semennyi.

Szóval poénkodés meg morális piedesztál helyett inkább reménykedjünk, hogy ennek az őrületnek minél előbb vége legyen, s hogy a különböző szervek ne a semmiről se tehető sportolókon és sportszövetségen demonstrálják morális felsőbbrendűségüket.

S.