[Tajfutas] TORUS Christmas Cup 2022 6. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Dec. 17., Szo, 00:40:08 CET

Sziasztok

Túljutottunk a 6. fordulón is. Figyelős, de nem ördöngös feladatok voltak.

Újra elkövettem egy s*ámolási hibát. E* nagyon lehangoló tud lenne,
pláne, ha a* elején történik meg.

Mi is az a(*) (el)s*ámolási hiba? A pályaterve*ő a**al nehe*íti a
feladatot, hogy a kirakott pontokat mélységében váltako*va, kö*elebb és
távolabb helye*i el. Így van olyan pont, ami egészen kö*el van a
képernyőn és jó nagy rajta a bója, míg a távoli pontok bójái
"miniatűrök". Ha egy nagyon kö*eli pont a megoldás, akkor el tud siklani
a játékos s*eme és megfeledke*ik arról, hogy a távolban is van egy pont,
és a rá követke*ő, vagy előtte lévő betűt nyomja megoldásként. Lásd. az
első feladat linkjén a megoldásomat. Míg arra koncentráltam, hogy a
virágágyásban lévő két pont kö*ül melyik van a karika kö*epén,
megfeledke*tem a balra, távolban lévő első (A) bójáról. Így lett
helytelen a válas*om. "B" helyett "A"-t nyomtam. E* +30 mp és +40
helye*és. 192. helyett 234. po*íció, a* 521 indulóból. 33 magyar induló.

Miháczi Zoli (Tipo TKE) 20., Pózna Anna (GOC) 66. Gratula. Hétfőn újra
képzeletbeli, elvont helyszínre megyünk (Faerun). Ha szeretnél
bekapcsolódni a játékba, de bizonytalan vagy a program használatával
kapcsolatban, akkor bátran keressél és segíteni fogok.
http://temposim.yq.cz/tempo.cgi   vagy http://torus.yq.cz/

A kérdés: Helyesek-e a válaszaim?

https://drive.google.com/file/d/1H52wWCUg9bB_IQ62cgdc3LUnvYUPv6i3/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1z2UrMIJg9lii8EWZOyxlgrLG0ay4JSUG/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1xiGECetG8bH_jZ0cvIVZrT3r5jet4znx/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/15qLDOWZ6AR__wMRJvizQn988U9DRHFiI/view?usp=share_link

Kitérő: Szociális érzékenyítés. Pécs lakossága döntött. A szilveszteri
tűzijáték elmarad, az így megtakarított pénzt a szociális tűzifa
programra költik el.

Mutatok egy rakás fát két nézetből: (nem az önkormányzaté)

https://drive.google.com/file/d/1Qht-b05CcClrNyTPLNfDXEYpXqEFyjGh/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/17bMd6ypErsNI5U0jMWlCxBJYVal8sirM/view?usp=share_link

Megmutatom a kazánházat, ahol eltüzelik:

https://drive.google.com/file/d/1z-K4aIm1POqlQQGIwymGHVv5rTPA6WQ2/view?usp=share_link

És végül bemutatom, hogy mit fűtenek vele:

https://drive.google.com/file/d/17X7f9bzgeq374MtnGQQF8YHg40vRuy43/view?usp=share_link

A háttérben látható épület a pályától és a fűtött sátortól független
gimnázium tornacsarnoka. (????)

Rajzolj átmenetet:
http://news.worldofo.com/2022/12/14/route-to-christmas-day-14-2022/ és
nézd meg a videót róla.