[Tajfutas] TORUS Christmas Cup 2022 7. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Dec. 20., K, 11:15:43 CET

Sziasztok

Túl a 7. fordulón. Már aki beért a célba. A második szakaszon, ha nem
érem utol a 20 perccel mögöttem rajtoló Jörgen Martenssont (mint a
finnországi VB-én), akkor még most is a képernyő előtt ülve próbálnám a
jellegétől elütő pálmafákat azonosítani.

A hazai eredmények megtekinthetők itt:

https://drive.google.com/file/d/1LF7ZFpDKEI4rR7LK9L5hqUo2TcL6EoAA/view?usp=share_link

A fakóban vagyok, ez az eredmény megy a lecsóba.

Egy-egy feladat a játékból: -te is így értékelnéd a megoldást mint én?

https://drive.google.com/file/d/1-Qmhco04LjamLyLsTIf8vtWVJL-PLEb_/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1Zby-ykarM__szy0OUWE6YQ_vn6ctFHF1/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1ilp3XzFWTvfZ3nKxR6eM4nyVHmD1PobA/view?usp=share_link

Na ugye, milyen egyszerű!

Holnap Olaszországba utazunk, nem kormány nélküli géppel. :)
http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Gyertek velünk, van még szabad hely. Ingyen van.

Üdv,

DPICM 155mm 88x