[Tajfutas] TORUS Christmas Cup 2022 5. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Dec. 15., Cs, 01:42:51 CET

Sziasztok

Túljutottunk az 5. fordulón. Egyszerű, belépő feladatokkal. Minden
kezdőnek, "zöldfülűnek" itt a helye a további hat fordulóban.

Edző bácsik és nénik, rajtatok a sor. Itt kell bejelentkeztetni a
fiatalokat, felnőtt kezdőket: http://temposim.yq.cz/profile.cgi
-magyarra lehet állítani a felületet (zászlóra klikkelés)

A mai forduló nagyon pergős és egyszerű volt, a 4. állomáson lehetett
esetleg hibázni.

Lássunk a négy szakaszból egy-egy példát:

https://drive.google.com/file/d/1N5uXaUXVzBJzDaKp4r47S3ia0deXa5x_/view?usp=share_link
Miközben tudtam a jó megoldást, de elszámoltam magamat és a D-t ütöttem
be. Mi a helyes válasz?

https://drive.google.com/file/d/14cet3fxKOyY_NrQjeucOwoblU_4J0DDs/view?usp=share_link
Mi a helyes válasz? A-B-C-D-E-F avagy Z.

https://drive.google.com/file/d/1bVufzuxKH8jVZtt0eGfoTK-dakScfEVf/view?usp=share_link
Mi a helyes válasz? A-B-C-D-E-F avagy Z.

https://drive.google.com/file/d/15pMS1UXsctE17siSJc7oaPNMUykHfz-W/view?usp=share_link
Mi a helyes válasz? A-B-C-D-E-F avagy Z.

Bátran böngésszétek az eredményeket is. http://temposim.yq.cz/tempo.cgi
        Ha érdeklődő vagy, akkor is tudsz játszani, próbálkozni
bejelentkezés nélkül is lehet.

Készíts egy képernyőképet a saját megoldásodról kilépés előtt.

Éles András (GOC) és Darics Nikolett (SKS)  a nap magyar legjobbjai.

Én viszont várom vissza az a több mint 150 magyar játékost aki
lemorzsolódott egy év alatt.

Egy kis nosztalgiázás: 1977, március 13. vasárnap Spartacus Kupa Hosszú táv.

Táv: 23000 km Ep: 11 Szint: akinek van kedve kiszámolhatja a térképen..

Tömegrajt, kissé szemerkélős, párás, felhős idő. Én és sokan mások
nagyDüdü-re, Hegedüs Andrásra akasztottuk be a kampómat. Egy másik
egység kisDüdüt választotta.

Nagydüdü nyert 2:36:35-tel én lettem ragadva a 3. helyezett 2:39:48-al.

Edzésnaplómban csak ez a rövid mondat szerepel: "Erőnlétileg nagyon jó
voltam, de technikailag erősen ragadtam.

Na és a térkép: az egyik oldal 1:25000, míg a másik 1:2000 léptékű

https://drive.google.com/file/d/1HQCgT5-noqa21xBeLnML8AdVbDvAxCg8/view?usp=share_link

Holnap Németországba megyünk újra, Landshutba, városi parkos terepre.

Kitérő: Posad-Pokrovs'ke (Ukrajna) település 95 százalékban elpusztult-
https://www.google.hu/maps/place/Posad-Pokrovs'ke,+Herszon,+Ukrajna,+75010/@46.8075366,32.2562216,4716m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40c43a861a374de3:0x972584685fd85158!8m2!3d46.8063936!4d32.25609?hl=hu

  Ezen a filmen látható a pusztulás:
https://twitter.com/TpyxaNews/status/1603118548557393920

Slava ...