[Tajfutas] Kőszeg - Sprint 1-4 zöldek

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Aug. 30., K, 00:00:41 CEST

Sziasztok,

A rendelkezésemre álló Kőszeg ocad állomány alapján (a verseny előtt
kaptam egy 1.0 verziót, mert akartam adni pár rajztechnikai javaslatot
és végigfuttatni a fájlt hibakeresésre OCAD2019 feletti verzión, ezek
végül elmaradtak) itt küldök egy apró részletet, éppen az ominózus
vitatott pontelhelyezések területéről. Itt, ezen az apró területen
megtalálható a zöld mind a négy árnyalata.

A sövény 4-s zöld, tehát tilos volt keresztezni vagy akár csak átnyúlni
felette. A fájlt megnyitást követően lehet, hogy fel kell nagyítani.
(megjelenítő program függvénye)

Name: Kőszeg_2022_zöld_1-4.pdf
Type: application/pdf