[Tajfutas] Kőszeg - Sprint 1-4 zöldek

András Komjáti komjatiandris at gmail.com
2022. Aug. 30., K, 11:34:35 CEST

Igen, így kb. kétszeres nagyításban, monitoron kijönnek az árnyalatok...
Mennyivel egyszerűbb lenne, ha a tiltott zöldre, végülis a másik 3 ilyen
szempontból irreleváns, lenne egy minta "jelmagyarázat" a térkép szélén.
Azt mindenki láthatná.
Egyébként ugyanígy lehetne egy mintacsík a már áthatolhatatlan
vonalvastagságra is, a félreértések elkerülése végett.

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> schrieb am Di., 30. Aug. 2022,
00:00: