[Tajfutas] figyelem koncentráció vs szivatás

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2022. Aug. 29., H, 11:51:21 CEST

Sziasztok!

Nekem csak az volt zavaró, hogy az ell. pontot ( 38 ház déli sarka ) a ház
és a sövény közé rakták be a felvezetők középre, nem a ház sarkára, nem
volt egyértelmű, ez engem el is bizonytalínított és egyből megnéztem a
szimbólt. ( nekem a 39-es kellett ). Másik zavaró tényező az lehetett, hogy
a pótszimbólok rosszul lettek kinyomtatva, sok versenyzőnek nem jó szimbolt
adtak, akik, amire ehhez a ponthoz értek már "megszokták" h. nem egyezik a
szimbólon lévő kód és ez ell. pont kódja. Így arra gondoltak, hogy ennél az
ell. pontnál is ez a helyzet áll fenn.

Ettől függetlenül, köszönjük a versenyt, jó pályák voltak!

Üdv.
Melinda

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug.
29., H, 11:19):