[Tajfutas] figyelem koncentráció vs szivatás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Aug. 29., H, 11:18:58 CEST

A Google Maps-n látható ház napsütötte távoli sarkában volt a 38-s pont
és a vele egy irányban a sövény belső oldalán a 39.

https://www.google.hu/maps/@47.3874253,16.5364053,3a,75y,145.28h,90.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1u5JsbuQXnwvP_mieVb7aQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu

Ez 2011 évi felvétel. Az összesítő térképen az is látható, hogy csak ez
a pontpár volt ilyen közel egymáshoz. A pályakitűzőnek és ellenőrző
bírónak egy javaslat a továbbiakra: - ajánlatos a közel lévő pontok
sorszámát eltérőre változtatni. pl. ha 39 OK, akkor a 38 helyett pl. 44
vagy 52