[Tajfutas] figyelem koncentráció vs szivatás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Aug. 29., H, 00:28:11 CEST

Emberek, ébresztő!

Hová tartunk? Csak előre?

Néhány napja a Dunántúl Kupán voltak felvezetési hiányosságok, most
pedig a Kőszeg Kupán pontelhelyezési szabálytalanságot emleget Sólyom.
(Sólyom erre a hétvégi versenyre volt benevezve, ezért gondolom, hogy a
Köszeg Kupa rendező gárdája hibázhatott.)

A mellékletben (Pdf fájl) összefabrikáltam az IOF VB szabályzatának ide
vonatkozó passzusait és az MTFSZ Versenyszabályzat pár soros esszéjét.

Javaslatom egyszerű: kéretik átvenni a nemezközi szabályozást.

A verseny kiírása: http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/28368/tipus/render

Ha az eset, úgy történt ahogy Sólyom megírta, akkor minimum a
pályakitűzőket és ellenőrző bírákat kötelezni kell egy soron kívüli
versenybírói továbbképzésre.

Nincs lankadás elvtársak. Figyelem és koncentráció!

Mit eszik az amcsi katona: https://www.youtube.com/watch?v=SCl9_g-6Cck

Mit esznek az orosz katonák: https://www.youtube.com/watch?v=OkLiLSp7WwU

Mit eszik az ukrán katona: https://www.youtube.com/watch?v=0QWyA0WcJzU

Mit fogyasztanak a magyar katonák:
https://www.youtube.com/watch?v=QcV52knHSgY

2022.08.28. 22:04 keltezéssel, Mézes Tibor Sólyom írta:éjét