[Tajfutas] figyelem koncentráció vs szivatás

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2022. Aug. 28., V, 22:04:04 CEST

Sziasztok!

Ma azon kezdtem gondolkodni, hogy a jó pályakitűzőt mi jellemzi?
Talán az, hogy a mezőny ~18% ugyanazon a "fifikás" pontelhelyezésen vérzik
el?
Hogy a 39-es és a 38-as pont egymástól másfél méterre helyezkedik el egy
sövény egyik és másik oldalán és természetesen az esik útba, amelyik nem a
tiéd egy rövid távú versenyen?
Nem, Ő nem lehet jó pályakitűző.
Persze lehet most az a jelszó, hogy "felkészülés az OB-ra".
Remélem, ezzel nem készültünk az OB-ra. És ott a jó pályákat, pályakitűzőt
nem a szivatás fogja jellemezni.
Egyébként minden tiszteletem a rendezőké, hogy a délutáni időjárási
körülmények között maximálisan oldották meg a feladatukat.
Mégis keserű szájízzel számolom a bárányokat.
... 38 .... 39 ....

Üdv:
                            Sólyom
"Teljesen őrültség mindig ugyanazt tenni és teljesen más eredményt várni."
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>