[Tajfutas] figyelem koncentráció vs szivatás

Juhász Júlia futniiskell at gmail.com
2022. Aug. 29., H, 13:24:01 CEST

Kedves Mindenki!
A hét végi Kőszeg Kupán valóban történt egy előre nem szándékolt, inkább
gyakorlatlanságból, mint direkt szívatási szándékból adódó hiba, mely
sokaknál hibapontot eredményezett. A két, teljesen k7lönböző, a szimbóllal
jól beazonosítható ellenőrző pont nem másfél méterre volt egymástól, de nem
is ez a lényeg. Az, hogy a két pont egymás melletti kódot kapott, nem a
megtévesztés szándékából történt, hanem a pálya tervezés folyamatát és a
tervező tapasztalatlanságát mutatja amellett, hogy persze volt ellenőrző
bíró, aki nem korrigálta ezt a hibát.
A hibát a verseny utáni értékelésnél átbeszéltük, a Janó által javasolt
versenybírói tanfolyamot nemcsak hogy javasoltuk, hanem egy következő
pályakitűzői vállalás feltételéül is szabtuk. Az emiatt a hiba miatt
érvénytelen pályát futók (vannak az eredménylistában más miatt disqelt
versenyzők is természetesen) erre a pályára vonatkozó nevezési díját
visszafizetjük, ezzel kapcsolatban erre a levélre válaszolva küldjétek az
igényeket.
Vas megyében vas megyeiként csak a mi egyesületünk rendezett versenyt az
elmúlt évben. Sok energiát fektetünk a sportág helyi fejlesztésébe, minden
évben új térképpel állunk elő, kis és nagyon fiatal gárdával rendezünk.
Törekszünk minél magasabb minőség elérésére, de hibák becsúsznak.
Mindenkitől elnézést kérek a rendezőgárda nevében, akinek ez a rendezői
hiba rossz élményt okozott, a hibából készek vagyunk tanulni, mivel a
továbbiakban is szándékunkban áll rendezni.
Szeretném kérni, hogy ha amúgy nekiállunk megreformálni a versenyrendezési
kritériumokat, egyebek mellett arra is dolgozzunk ki etikai kódexet, vagy
legalább ajánlást, hogy belefér-e, illő-e egy verseny közben már a rajtnál
pocskondiázni a rendezőket, alkudozni a nevezési díjakban vagy egyenként
nevezni egy nagyszámú csapat versenyzőit, akár a verseny előtt pár órával,
jelentősen megnehezítve ezzel a rendezők dolgát.
A rendező Alpokalja Szabadidősport és Környezetvédő Egyesület nevében,
tisztelettel:
Juhász Júlia

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug.
29., H 0:28):